Veterina 11, dvanula11

Došao je i taj dan. Dan za vetrinarski izvještaj. Rezultatski u minusu, turistički u plusu. Ukratko.
Vetrinarsko mi jebilo najvažnije ovogodišnje natjecanje. Blizu, poznati tereni koji mi odgovaraju, krš bez kamenja u podlozi, ne brz, niti spor, ima puteva i bijele šume. Počel sam zaozbač. Već početkom studenog lani sam ulovio ritam od 4* tjedno po pol vure. Do kraja veljače sam bil na 5* tjedno sa 4ipol vure bežanja. U Lipici sam drugi dan na klasici rasturil konjkurenciju. I tu sam stal. Od Lipice do Pečuha sam organiziral Neninu trku, trening kamp 3 dana, PH klasiku i štafetu i za kraj (loše) kontroliral 3 dana Alpe Adriju. Zgubil sam potpuno ritam treninga, pretjerano se umorio i psihički utonuo. Pravi ritam treninga sam povratio tek 3 tjedna prije Pečuha. Pošteni treninzi su bili oni od 10 km po makadamu, 4 ukupno u lipnju. U tjednu nakon Alpe Adria (20-26.6) planiral sam provesti sa kartom svih 7 dana. Karta nula bodova ali ipak 4 treninga.
Nedelju prije početka sam napravil zadnju provjeru i bežal sam rundu od cenera za 48.05. U 3 mjeseca prije Vetrinarskog ukupno 3 trke od čega 1 (šumski) sprint i niti jedna trka prek sat vremena a bome niti trening. Znal sam da sam na sat trčanja šume sporiji 5' nego na proljeće. Slabo, sporo, nedovoljno i to me prilično sekiralo i deprimiralo.
Sve je to prošlo kad smo u petak stali na Terezinom polju da Darkić i Radar promjene lovu. Mjenjačnice ne rade ali radi birtija. Kad je mene teta pitala kaj bum popil rekel sam čevape. I onda je uz rundu Pana pala i runda čevapa, pa opet runda Pana pa je teta odnosila tanjure. Ja sam onak u svom stilu pital a jel ima kaj sad konkretno za pojesti. U roku keks se pred menom našel tanjur graha i par kobasa. Do Pečuha ima od granice sat vožnje. Mi smo stali u četri na granici a u cenera na večer smo preuzeli akreditacije. Ne, nismo čekali u redu ni na granici.
Kvalifikacije sprinta su jebile u subotu u jedan. Centar Pečuha. Prohladno, oko 20 celizića. Naravno da je u jedan počela padati kiša. Smočilo asfalt i kamenje tak da smo Slobo i ja na početku imali finu klizaljku na zavojima. Za početak malo ganjanja, pa trganje očiju u dvorišnim labirintima i na kraju napikavanje u tvrđavi. Moral sam puno gledati kartu i iako mi se danas staza čini laganica moral sam se dost orijentirati. Grešku sam napravil na odlasku sa 5. jer nisam mogel vjerovati da u dvorišnom labirintu nema prolaza ravno nego sve okolo. Slobo je na 10. promašio ceo fudbal i smjestio se minutu iza mene. Shvatih da je brži od mene. Inače na 2600 staze pretrčal sam 4650 (78% više) sa predviđenih 95 uspona.
Finale sprinta jebilo v Komlu rudarskom gradu sa tipičnim soc urbanizmom. Naravski da su i staze bile takve. Oko zgrade ljevo, oko zgrade desno. Startalo se oko podneva. Zagrijavanje i priprema sve po PeeSu. Popušio sam kaj sam poslušal organizatore da je bolje uzeti spajkove od običnih tenisica. Nabil sam tabane po asfaltu, navlekel žuljeve na pete. Početak dobar sa gomilom (civilnih) navijača cijelim putem do prve. Uglavnom nisam imal problema sa tehnikom. Samo deri miško. Spuštajući se na 9. izgubil sam koncentraciju i prošao ravno prema 10. Brzo sam skužil ali taman za 40'' greške. Nakon trke sam bil puno nezadovoljniji nego dan ranije. Poslje sam na analizi videl da jebilo dost sitnih grešaka po par sekundi koje ja stara šumska kljusina i ne doživljavam nešto. Očito je da mi fali trka. Da nisam fulal 9. mogel sam ostvariti plan plasmana u 30. Na 2400 staze prešel sam 3050 sa (27% više).
Ponedeljak i model event za klasiku smo iskoristili da konačno najdemo pošteni mađarski restoran. Pečuh je postal skup zadnjih par godina ali kak su lani bili kulturni grad Evrope skroz su popizdili. Na jezeru uz bazene našli smo Komarac etterem. I nismo više izlazili iz njega. Inače, jebilo nas 7, tri muška, 2 bežeča, 1 slikajući a na suprotnoj strani 2 velike i 2 male zvijeri. Rentali smo apartman sa 3 sobe na seoskom konjičkom turizmu. Jebilo mnogo dobro.
Kvalifikacije klasike pod 1. Utorak i početak onoga pravoga. Malo su na izmaltretirali sa vožnjom po livadama do parkinga pa pješice na bus pa na breg na livadu bez travke (a kamoli drveta) okruženu sa 4 rastera zelene. Kak bi se reklo crna zelena. Svejedno smo se uspjeli probiti u grmlje i maknuti sa sunca. Staza jebila više manje trčijona. Oporavil sam se od sprinta i odmoril noge. Krenul sam uobičajeno oprezno i lagano sam dignul ritam. Na šestoj nisam skužil kartu i tu sam malo zazujal. Nakon toga opet sve po ustaljenom voznom redu. Svako malo mi se događaju sitna bacanja vremena. Ono po 10, 15, 20 sekundi. Posljedica premalog broja trka. Čak sam i na zadnju tak prosipal 10ak sekundi. Pred kraj sam već bil pošteno lipsal. Plasman u mojoj grupi 12. a ukupno 18. Imali smo iste staze obje grupe. Fest sam se zmučil i bil sam zadovoljan plasmanom. Na 8900 staze prešel sam 11670 (31% više) sa 550 uspona.
Kvalifikacije klasike pod 2. Bek tu Orfi. Ovu sam trku odlučil malo kalkulirati i zaključio da ne moram jako forsati. S obzirom da nas jebilo manje od 160, prvih pola ide u finale dakle moram biti u 25 u svojoj grupi a prvi dan sam jebil 12. Uzel sam obične tenisice da smanjim (ili bar ne povećam) žuljeve na peti. Na zagrijavanju sam osjetil noge od dan ranije a temperatura se popentrala do dvajspet celizića. Na putu do prve me sjebal kolega iz kategorije. Zazujal sam na kontrolu koja nije bila moja a on je izišel z nje. A već sam bio vidio svoju. tenKre. Dalje sam odmah probal dignuti ritam ali u običnim tenisicama kroz travu sa kamenjem i granjem nije baš lako. Iako sam si u taktiki zadal čim više bežanja po putovima ipak sam (gotovo) sve išel ravno. Nizbrdo na 9. sam malo zazujal a na 16. sam prohodal. Sva sreća da nakon toga jebila nizbregica. U grupi petnajsti, taj dan ukupno 28. i nutra sam. Nakon trke nisam mogel hodati od žuljeva, muskufibera (nizbregica na cilj) i krepanosti. Poslje smo prešli u toplice na namakanje. Na 8700 staze sam prešel 10720 (23% više) sa 470 uspona.
Dan odmora su žene iskoristile za (jedini) šoping. Bežal sam pol vure i namakanje u toplicama. Svejedno su noge i dalje jebile teške ali bar je muskufiber nestal. Za večerom smo Slobo i ja zaključili da jebeš i medalju ak je onaj drugi bolji.

Fajnalsi. Iliti ga Dan D. Koji je ispal Ddddeeee. Sve sam napravil kak treba. Dobro startno mjesto (u sredini), odmoril sam se, riješil (većih) problema sa žuljevima, dobro se najel večer prije, naspaval se, doručak, puno tekućine. Skrival se u hladu do odlaska na start. Vani južina i 35 celizića, 10 više u odnosu na srijedu. Zagrijavanje sve kak treba. Još tekućine. Plan je ući u 30, taktika je držati se puta koliko ide, birati jednostavne dionice i piti na svakom osvježenju, želja je stići Slobu do cilja a nada ući u 20. Krenem po planu lakše. Lagani burek na 2. iz nervoze, nesigurnost na treću i onda lovim ritam nakon prve okrepe. Dugačku sam se, nakon silnog brojanja izohipsi i mjerenja dužine kompasom, odlučil za pedericu okolo. Kak sam zaključil da imam borbu sam sa sobom i stazom uopće nisam gledal startnu listu. Greška. Na prilazu 6. sam vidio finca (startal 4' prije) kak odlazi z nje a nisam znao jel on mene stigao ili ja njega. Stigel sam ga na 7. Pa treće osvježenje i lagano ubrzavanje ritma jer smo tjerali jedan drugoga. Na 11. je finac boljim rutčojsom došel prije na nju i onda je, sa čehom i portugalcem koji su stajali na KTici, otišel u pripizdinu i ja za njim. Brzo smo se našli i krenuli dalje. Opet sam počel vleči, odem ispred na 13. pa ispenjem prvi brdo prema 14. i onda odjedno totalni mrak (kod križa). Samo sam se ugasio, krenem sa krive strane vrtače i hodam. Finac je sam otišel. Zadnjih 150m do ktice mi je otišel preko minutu. Dalje čista patnja, kod petnajste me deda iz M75 pridržal da ne padnem. Šesnajstu nekak, pa sam se na 17. zašlepal za 2 čeha i nakon toga se potpuno zgubil. Uopće nisam vidio čitati kartu, gledam je, usjeveravam ali niš ne dopire do mozga. Napamet sam bauljal. Vidi se da su mi tu prolazi svi zadnji. Opako me lupilo. Najviše me od svega izživciralo da kad sam u cilju povraćal (vodu) glupa baba mi nije dala vode jer da sam već dobio svojih pol litre. Od pucanja kod 14. finac me dobil 10 minuta a još je na jednoj imal minutu više od mene. Ukupno 41. kaj me nije zadovoljilo. Nikak. Slobo je rasturil i smjestil se na 23. mjestu. Vodi 2:0. Na 10100 staze prešel sam 13560 (34% više) sa 600 uspona.
Poslje par dana sam napravil detaljnu analizu. U nadi da ne bum ponovil grešku. Glavno u svemu je da nisam bio fizički pripremljen. Teško jebilo izdržati 5 trka u 7 dana bez da negdi ne napravim veće sranje. Tri trke od njih preko 75'. Ono kaj nisam kužio još u Pečuhu da sam na obje kvalifikacije počeo krepavati nakon 60-65'. Na finalu nisam skužio da se gasim već nakon 50' a 3* sam bio na osvježenju prije toga (greška?). Greškama sam navlekel dodatni, skoro, km (od planiranog rutčojsa) nakon gašenja jer sam i dalje forsal da nekak završim trku. Najviše me od svega ubila vrućina. Nisam se (opet) uspio adaptirati na veliku promjenu temperature (sa 25° na 35° u 2 dana). Svakak je ružno za primjetiti da je ekipa iz Lipice bila fizički debelo jača od mene na svim trkama na prvenstvu.
Rekel sam sebi da sljedećih par godina organiziram samo 1-dnevnu Maksimirovu trku, moram ići više na trke, barem 25 godišnje od toga bar 15 vani tak da si opet porihtam nišanske sprave. Znate ono kad imate osjećaj za feeling da je ktica tu iza kamena i ona je tu iza kamena. Zima mora biti sa 5-7 sati tjedno i više dugih treninga (prek sat i pol). E sad, koliko bu vremena bumo vidli.
Inače, kao prethodna 2 i ovo vetrinarsko jebilo super za odmor (sikički) i dobru zabavu sa ekipom.